Co jsou certifikace
Certifikace je postavena na praktických dovednostech, zkušenostech, celkovém výsledku dosavadní práce, ať už v podnicích nebo vzdělávacích institucích. Každý kandidát musí prokázat praktické schopnosti, tedy například zobrazit reálný stav firmy, stanovit její marketingovou diagnózu, provést praktický výzkum apod. Certifikace probíhají zpravidla dvakrát ročně – v jarním a podzimním termínu.
Cílem certifikačního řízení je:
· pomoci marketingovým odborníkům osvojit si moderní styl marketingového myšlení jako základ vysoké osobní efektivity;
· zvýšit marketingovou výkonnost podniků k rozvoji marketingové strategie;
· pomoci zkvalitnění tvorby a realizace podnikové marketingové strategie;
· umožnit marketingovým odborníkům prokázat svou kvalifikaci a získat certifikát k formálnímu uznání profesní způsobilosti;
· zabezpečit jednotné, objektivní a kontrolovatelné postupy posuzování profesní způsobilosti;
· přispět k posílení důvěry v odbornou i etickou profesionalitu držitelů certifikátů