Krásný podzimní podvečer na Vysoké škole kreativní komunikace se stal v úterý 16.10.2018 mimořádnou kulisou pro křest nového vydání knížky o reklamě.
Už počtvrté vyšla kniha Reklama, Jak dělat reklamu osvědčených autorů, na slovo vzatých odborníků Jitky Vysekalové a Jiřího Mikeše.
Na svět ji přivedlo nakladatelství Grada jako čtvrté, doplněné vydání. Protože jde o publikaci, která je na marketingovém knižním trhu velice žádaná, potěší jistě tato informace nejen Vás, ale i všechny uživatele Vašich médií a příznivce na sociálních sítích.
Nenechte si, prosím, tuto novinku pro sebe, ale podělte se o ni se všemi!
Děkujeme za přízeň a sdílnost (tisková zpráva zde níže).
Jitka a Jirka
Tisková zpráva
Reklama počtvrté
Křest a autogramiáda knihy REKLAMA – JAK DĚLAT REKLAMU
Pražská Vysoká škola kreativní komunikace se 16. října stala místem křtu a autogramiády 4. vydání knihy Reklama. Jejími autory jsou Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti, a Jiří Mikeš, první Adman Česka. Za hojné účasti příznivců reklamy i autorů knížky pokřtili publikaci Kateřina Ščudlíková, šéfredaktorka Grada, Milan Medek, rektor VŠKK, Ondřej Štěpánek, jednatel VŠKK, a Ladislav Šťastný, ředitel Rady pro reklamu. Večerem provázel Karel Voříšek.
Jde o nové vydání základní české knihy o reklamě, které je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu „správnou“ reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy. základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované
O knížce napsali:
Mám to štěstí, že jsem před třiceti lety potkal Jirku Mikeše a zanedlouho poté i Jitku Vysekalovou. Mají od Pánaboha nejen to, že jsou oba fajn lidi, ale vážím si jich i pro jejich schopnost vhledu do oboru, o kterém je toto již 4. vydání „Jak dělat reklamu“. V širších souvislostech totiž správně vidí marketingovou komunikaci v novém světě nul a jedniček opět jen jako umění předávat správnou informaci těm správným lidem. Je to o to složitější, že dnes plaveme v oceánu velkých dat a zuří komunikační bouře. Díky za kompas!
Pavel Brabec, president Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace
Obdivuji aktuálnost i odstup, nadhled a kontext letité praktické zkušenosti, které byli autoři schopni promítnout do této publikace. Určitě doporučuji lidem, kteří se chtějí s oborem seznámit i těm, kdo chce po letech získat inspiraci a perspektivu zakotvenou v teorii i praxi.
Jan Binar, president Edcom (Evropská nadace pro výuku komerčních komunikací, Brusel), prezident AKA, generální ředitel McCann, Praha.
V honbě za tím novým a odlišným zapomínáme, že k efektivní komerční komunikaci potřebujeme kromě invence i solidní teoretický základ a poznání upevněné praxí. Moudrost se, jak je známo, rodí opakováním. Čtvrté, aktualizované vydání zkušených autorů dobře poslouží současným i budoucím profesionálům v oboru.
Hana Huntová, výkonná ředitelka SIMAR, marketingová a mediální konzultant
Spojení na autory: