Zlín

Zlín nezapře Moravu

Kolem Zlína se sice vinic moc nenajde (respektive tam nejsou žádné), ale to neznamená, že by místní obyvatelé a marketéři neměli ke vzácnému moku kladný vztah. To se ostatně projevilo při několika seminářích a klubových setkáních, které překročily nejen hranice města, ale dokonce i regionu. V příjemném prostředí, které poskytli moravští vinaři, se konala společná sezení, jejichž cílem nebyla tentokrát jen ochutnávka a hodnocení mimořádných přírodních produktů, ale vážné debaty zabývající se marketingovými strategiemi a hledáním nových cest na domácí i zahraniční trhy, kde jsou moravské vinařské produkty stále více ceněny.

Pravidelná aktivita Den marketingu viz zvláštní rubrika

ROK 2016

2. 6. 2016  Workshop spojený s exkurzí a řízenou degustací proběhne na žádost mimo zlínských příznivců marketingu opět v Brně. Workshop bude řídit majitel Vinné galerie Ing. Tomáš Vican, Ph.D., MBA, MSc.

ROK 2012

Zajímavý workshop

Workshop Regionálního klubu ČMS ve Zlíně proběhl 26.4.2012 mimořádně ve Vinné galerii v Brně pod vedením jejího majitele Ing. Tomáše Vicana, MBA, producenta filmů Bobule, 2 Bobule  a koproducenta filmu Lidice. K jeho dalším aktivitám patří např. provozování Bobule ve Višňové a je spolumajitelem Adámkova vinařství. Workshop byl zaměřen na marketingovou strategii propagace filmu, oblasti a produktu – využití product placementu pro úspěch filmů Bobule a 2 Bobule, zvýšení povědomí o moravském vinařství a vínu. Film byl úspěšný i v Polsku, Rakousku, Maďarsku a na Slovensku. Aby si tito diváci správně zapamatovali zemi, byl delší záběr na výletní loď na Mušovských jezerech s velkou českou vlajkou. Další příklady: – Film Bobule byl v premiéře uveden asi deset dnů před otevíráním Svatomartinského vína. O Svatomartinském a slámovém vínu se ve filmu často hovoří. Vícekrát jsou ukázány produkty Adámkova vinařství. Herec Lipský měl po návratu z cesty do Argentiny na hlavě kšiltovku, na které byl název a logo firmy, která exkluzivně dováží vybrané druhy vína z Argentiny. – Záběry jihomoravských vinic propagovaly nejen kraj, ale i víno jako produkt. Průběžně po celou dobu workshopu probíhala degustace růžových vín z Adámkova vinařství, které měly příjemnou jahodovou vůni.