Vysoký pardubický standard
Regionální kluby České marketingové společnosti pracují v závislosti na osobnostech, které kromě běžných povinností přispívají svou aktivitou ke zvyšování marketingového vzdělávání a obecné osvěty v této oblasti. Někdy se jim to skvěle daří, jindy jsou úspěchy méně výrazné.
Trvalý vysoký standard v tomto směru drží dlouhá léta oblast východních Čech prezentovaná Regionálním klubem v Pardubicích. Nezastupitelnou úlohu sehrála a hraje docentka Marcela Kožená, která působí jako vysokoškolská pedagožka na zdejší univerzitě. Marketing se pro ni stal nejen profesí, ale také koníčkem.
ROK 2016
19. 4. 2016 Přednáška Marketingové řízení ve firmě L´Oreal – seminář Ing. Tomáš Vaněk, Group Product Marketing Manager
22. 4. 2016 Přednáška Marketing ve firmě zabývající se automatizací technologických procesů Ing. Jan Pruška, ředitel firmy ProjectSoft Hradec Králové a.s.
Týden teorie a praxe v ekonomice, spolupořadatel Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice
Přednášky zaměřené na marketing.:
8.11.2016 doc. Ing. Josefína Simová, Ph.D. Hodnota zákazníka: koncepty a modely
9.11.2016 prof. Ing. Štefan Hittmár, Ph.D., doc. Ing. Viliam Lenděl, Ph.D.
Úloha značky při odlišení produktu od konkurence
9.11.2016 Ing. Jan Míka Marginové obchody a short sale v praxi