V minulých dnech vyšlo číslo 4/2018 našeho časopisu Marketing a komunikace. Jeho tématem je Marketingový výzkum.
Odborná veřejnost i příznivci marketingu v něm najdou jako vždy
zajímavé studie na toto téma, stejně jako zprávy ze světa marketingu,
glosy i zpravodajství ze života České marketingové společnosti.
Zájemci, kteří nejsou členy ČMS ani pravidelnými odběrateli, si mohou časopis objednat na info@cms-cma.cz, nebo na tel. 732 345 615.

OBSAH
Úvodník/Editorial/
doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
ESOMAR Kongres 2018: Brilliance Ing. Hana Huntová
SIMAR v roce 2018 – Rok GDPR Ing. Hana Huntová
Jak měřit, co se děje v podvědomí? Jiří Boudal
LEARNING ACTIVATION… aneb jak p(r)odat výsledky výzkumu internímu týmu Ing. Petra Víšková, Mgr. Jakub Švehla
Jak představit novou cílovou skupinu Mgr. Martin Volek, Ing. Nikola Slováková
Komparace komunikace na Facebooku: příklad z marketingu univerzit v ČR Ing. Jan Mihulka, doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Emocionální apely ve vánočních reklamáchMichaela Hrušková, Ing. Michal Novák, Ph.D., Ing. Daria Gunina
Česká značka BBA Lenka Harmon
Pět tisíc respondentů vybírá každý půlrok nejlepší osobnost v reklamě Tomáš Hynčica, Eliška Morochovičová
Recenze: PRAVDA, FAKTA, MANIPULACE – A CO S TÍM? Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Glosy, úvahy… Malé ohlédnutí za marketingovým výzkumem v naší zemi v letech minulých doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
MARKETÉR ROKU JIŽ POČTRNÁCTÉ – vyhlášení soutěže
Praxe, praxe, praxe. Vysoká škola kreativní komunikace vychovává absolventy připravené rovnou naskočit do světa reklamy
Nevšední prostředí/nevšední seminář ČMS
Z činnosti ČMS